NIEUWE BLOGNAAM: PARISIAN STYLE!

Na een break van ruim twee(!) jaar, heb ik besloten weer te gaan bloggen. En wel onder een andere naam: Parisian Style!

Voor mij gaat er niks boven het elegante maar nonchalante stijlgevoel van Parisiennes. Daarnaast is Parijs mijn droomstad. Ik heb er 12 jaar geleden mijn liefde ontmoet en werd tevens verliefd op deze sprookjesachtige, nostalgische stad. 

Parijs en Parisiennes zijn daarom de inspiratiebron voor mijn blog. Je vindt bijvoorbeeld een pagina met de stijl van bekende Parisiennes en ik ben bezig met een pagina vol Parijs tips. Met minder bekende maar waardevolle adresjes, om de stad optimaal te ervaren. 


Daarnaast deel ik ook graag algemene inspiratie op het gebied van mode, beauty, lifestyle, reizen, interieur, DIY, eten etc.
En.. voortaan in het Nederlands! Niks missen?..
Like Parisian Style dan hier op Facebook.


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...